ГоловнаЦікаві статті30.11.2023, 09:40

Чому організатор азартних ігор відмовляє у видаленні ігрового акаунту?

Організатор азартних ігор відмовляє у видаленні ігрового акаунту та всіх персональних даних гравця. Чому організатору необхідно зберігати ці дані?

Звертаємо увагу гравців, що суб’єкти первинного фінансового моніторингу (організатори азартних ігор) зобов’язані зберігати всі документи та інформацію, що стосуються ділових відносин (проведення фінансових операцій) з клієнтом (включаючи ділову, зокрема внутрішню, кореспонденцію, листування, звіти, запити, результати будь-якого аналізу під час здійснення належної перевірки клієнта), не менше п’яти років після припинення ділових відносин з клієнтом або завершення разової фінансової операції без встановлення ділових відносин з клієнтом, відповідно до пункту 18 частини другої статті 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».

Також зазначаємо, що частиною другою статті 15 Закону України «Про захист персональних даних» передбачено, що персональні дані підлягають видаленню або знищенню у разі:

  1. закінчення строку зберігання даних, визначеного згодою суб’єкта персональних даних на обробку цих даних або законом;
  2. припинення правовідносин між суб’єктом персональних даних та володільцем чи розпорядником, якщо інше не передбачено законом;
  3. видання відповідного припису Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини або визначених ним посадових осіб секретаріату Уповноваженого;
  4. набрання законної сили рішенням суду щодо видалення або знищення персональних даних.

Таким чином, видалення ігрового акаунту раніше встановленого строку суперечить вимогам законодавства.

 

×
Помилка...
Некоректний ввод...
Невірний захісний код...