Організатор азартних ігор відмовляє у наданні довідки про рух коштів: що робити?
Комісія з регулювання азартних ігор та лотерей отримує скарги гравців про відмову організатора азартних ігор надавати документи про рух коштів, виграш тощо.
У зв’язку з проведенням фінансового моніторингу фінансові установи перевіряють клієнтів та аналізують їхні фінансові операції. Відповідно у гравців виникає необхідність отримати і надати документи, які підтверджують джерела походження коштів, що були зараховані на рахунок клієнта банку.
У разі потреби отримати інформацію про суми внесених депозитів, отриманих виграшів чи інших відомостей про участь гравця в азартних іграх, вам необхідно звертатися безпосередньо до організатора азартних ігор, вказавши у запиті свої прізвище, ім’я та по батькові, місце проживання (місце перебування) і реквізити документа, що посвідчує особу.
КРАІЛ звертає увагу, що гравець (суб’єкт персональних даних, далі – суб’єкт) має право на доступ до своїх персональних даних, відповідно до пункту 3 частини другої статті 8 Закону України «Про захист персональних даних» (далі – Закон про захист).
Порядок доступу до персональних даних визначено статтею 16 Закону про захист, зокрема суб’єкт має право на одержання будь-яких відомостей про себе у будь-якого суб’єкта відносин, пов’язаних з персональними даними, за умови подання запиту щодо доступу до персональних даних власнику персональних даних.
Запит задовольняється протягом тридцяти календарних днів з дня його надходження, якщо інше не передбачено законом.
Контроль за додержанням законодавства про захист персональних даних у межах повноважень, передбачених законом, здійснюють Уповноважений Верховної Ради України з прав людини та суди.
У разі відмови у наданні чи ненаданні запитуваної інформації у встановлений термін, скарга подається до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини або до суду.