Понад 1500 звернень від громадян надійшло до КРАІЛ з початку 2022 року
Комісія з регулювання азартних ігор та лотерей отримала 1585 звернень від громадян за 10 місяців роботи.
Такі звернення допомагають отримати зворотний зв’язок від громадян, працювати плідно, а також вдосконалювати роботу регулятора.
Для нас важливе кожне звернення. Адже постійна комунікація з громадянами допомагає посилювати ефективність нашої діяльності.
Усі звернення громадян зареєстровані та розглянуті згідно з вимогами чинного законодавства. З усіх питань, порушених у зверненнях, громадянам надано відповіді в установленому порядку.
Відтак, КРАІЛ опрацювала:
— 1265 звернень від фізичних та юридичних осіб на «гарячу лінію» КРАІЛ;
— 105 повідомлень про порушення у сфері азартних ігор;
— 93 заяви про самообмеження/обмеження;
— 122 інших звернень від фізичних осіб.
Ознайомитися детальніше з роботою КРАІЛ у сфері захисту прав громадян та розгляду звернень громадян за 10 місяців 2022 року — за посиланням.