ГоловнаНовини20.10.2022, 11:54

Повідомлення про правопорушення VS звернення громадянина: у чому різниця і як подавати?

Мета направлення

повідомлення про правопорушення – інформування про порушення з боку організаторів азартних ігор та лотерей.

звернення громадян – надати пропозицію щодо внесення змін у законодавство,  удосконалення роботи органу, скаргу на дії, висловити ініціативу тощо.

Якщо Ви зіштовхнулися з недобросовісним організатором азартних ігор чи лотерей, пропонуємо Вам (усно чи письмово) повідомити про порушення КРАІЛ:

  • зателефонувавши на безкоштовну «гарячу лінію» 0800 50-13-77;
  • заповнивши спеціальну форму за посиланням.

Потрібно обов’язково зазначити:

  1. Прізвище, ім’я, по-батькові.
  2. Своє місце проживання.
  3. Суть проблеми та чіткий опис порушення.

Важливо!

Повідомлення БЕЗ зазначення ПІБ та адреси визнається анонімним і розгляду НЕ підлягає.

Подати звернення громадянина Ви можете наступним чином:

  • за номером телефону «гарячої лінії» 0 800 50-13-77
  • надіславши лист або залишивши у скриньці за адресою КРАІЛ (01601, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 3)
  • надіславши на електронну пошту info@gc.gov.ua відскановане чи сфотографоване зернення

Потрібно обов’язково зазначити:

  1. Дату та підпис заявника (заявників).
  2. Електронну чи поштову адресу для отримання відповіді (інформацію про інші засоби зв’язку).

Важливо!

Повідомлення БЕЗ зазначення ПІБ та адреси визнається анонімним і розгляду НЕ підлягає.

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження.

Звернення підлягає розгляду у строк, встановлений Законом України «Про звернення громадян».

1.png2.png

 

×
Помилка...
Некоректний ввод...
Невірний захісний код...