Повідомлення про правопорушення VS звернення громадянина: у чому різниця і як подавати?
Мета направлення
повідомлення про правопорушення – інформування про порушення з боку організаторів азартних ігор та лотерей.
звернення громадян – надати пропозицію щодо внесення змін у законодавство, удосконалення роботи органу, скаргу на дії, висловити ініціативу тощо.
Якщо Ви зіштовхнулися з недобросовісним організатором азартних ігор чи лотерей, пропонуємо Вам (усно чи письмово) повідомити про порушення КРАІЛ:
- зателефонувавши на безкоштовну «гарячу лінію» 0800 50-13-77;
- заповнивши спеціальну форму за посиланням.
Потрібно обов’язково зазначити:
- Прізвище, ім’я, по-батькові.
- Своє місце проживання.
- Суть проблеми та чіткий опис порушення.
Важливо!
Повідомлення БЕЗ зазначення ПІБ та адреси визнається анонімним і розгляду НЕ підлягає.
Подати звернення громадянина Ви можете наступним чином:
- за номером телефону «гарячої лінії» 0 800 50-13-77
- надіславши лист або залишивши у скриньці за адресою КРАІЛ (01601, м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 3)
- надіславши на електронну пошту zvernennya@gc.gov.ua відскановане чи сфотографоване зернення
Потрібно обов’язково зазначити:
- Дату та підпис заявника (заявників).
- Електронну чи поштову адресу для отримання відповіді (інформацію про інші засоби зв’язку).
Важливо!
Повідомлення БЕЗ зазначення ПІБ та адреси визнається анонімним і розгляду НЕ підлягає.
Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження.
Звернення підлягає розгляду у строк, встановлений Законом України «Про звернення громадян».