ГоловнаЦікаві статті08.02.2023, 15:34

До уваги гравців!

З метою спрощення процедури повідомлення про виявлені порушення у сфері азартних ігор та на виконання частини двадцятої статті 16 Закону України «Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор», рішенням КРАІЛ  від 11.08.2021 затверджено Положення про отримання, обробку та реагування на отримані повідомлення про порушення у сфері азартних ігор (далі – Положення).

Положенням визначено процедуру отримання повідомлень, що надходять за допомогою спеціальної форми, розміщеної на вебсайті КРАІЛ та телефонної «гарячої лінії» КРАІЛ.

Відповідно до пункту 4 Положення, повідомлення є підставою для здійснення:

  • заходів державного нагляду (контролю);
  • направлення вимоги КРАІЛ щодо обмеження доступу на (з) території України до такого вебсайту або його частини;
  • звернення до правоохоронних органів та органів, які здійснюють правоохоронні функції.

З жовтня 2021 року по червень 2022 року шляхом заповнення спеціальної форми на вебсайті КРАІЛ отримано 242 повідомлення про порушення у сфері азартних ігор.

Проте, значна кількість отриманих повідомлень про порушення не містять достатньої інформації для вчинення КРАІЛ заходів реагування, у зв’язку з чим виникає необхідність отримання від заявників додаткової інформації про обставини порушення.

З метою якісного та ефективного реагування на повідомлення про порушення у сфері азартних ігор, для повного та об’єктивного з’ясування всіх обставин, просимо у повідомленні зазначати інформацію, що може свідчити про вчинені порушення, а саме:

  1. документи, інформацію чи будь-які інші відомості, які підтверджують участь в азартних іграх зазначеного у повідомленні організатора азартних ігор. Зокрема інформацію з розділу «Профіль» Вашого аканту (ID-гравця, ім’я на сайті, номер телефону та дату народження);

  2. інформацію (скріншоти екрану про переказ коштів/банківські виписки) про всі внесення коштів на ігровий рахунок (відомості про дату здійснення фінансової операції, розмір коштів, реквізити отримувача);

  3. скріншоти з розділу «каса/історії транзакцій» Вашого акаунту (окремо в розрізі фільтру «поповнення», «виведення грошей» та «історія платежів» відомості про ID, дату, суму, операцію та статус);

  4. листування між Вами та організатором азартних ігор щодо спірного питання (інформація має містити відомості про дату, адресата, повний текст листування, скріншоти екрану мають йти послідовно з відображенням останнього повідомлення попереднього скріншота екрану, відомості про підписання листів за допомогою електронного цифрового підпису);

  5. інші документи, інформацію чи будь-які інші відомості, які на Вашу думку підтверджують порушення організатором азартних ігор умов (правил) проведення азартних ігор.

 

×
Помилка...
Некоректний ввод...
Невірний захісний код...